صفحه اصلي   تماس با ما   نقشه سایت   انگليسي   العربيه   اردو  
نسخه چاپي

ارایه چارچوبی برای نظام نوآوری محصولات فرهنگی به کمک مرور تجربیات، مبانی و ادبیات


این مطالعه، تلاشی است در زمینه مفهوم‌سازی و طراحی «نظام نوآوری محصولات فرهنگی»، که سعی دارد از رهگذار بررسی مفاهیم و مدل‌های نظام نوآوری و محصولات فرهنگی، مفهوم نظام نوآوری محصولات فرهنگی را به عنوان یک موضوع جدید و ضروری، تبیین و تشریح نموده و با ارایه الگو، زمینه‌ساز شکل‌گیری گفتمان نوآوری در عرصه محصولات فرهنگی و گام برداشتن در مسیر تحقق نظام نوآوری محصولات فرهنگی شود. این مطالعه در پنج فصل سازماندهی شده که عناوین این فصول و ارتباط آن‌های در شکل بعد به نمایش در آمده ‌است. لازم به ذکر است که پروژه مذکور فاز تکمیلی خود را طی می نماید. 

به منظور مشاهده متن کامل گزارشات؛ خواهشمند است، اقدام به عضویت در «شبکه نظام نوآوری فرهنگی» سامانه فرمایید. 

ساختار-و-رابطه-فصل-ها-(2).jpg
 
ساختار و رابطه فصل ها